زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی؟بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی؟گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیمضامن چشمان آهوها به دادم می رسی؟من دخیل التماسم را به چشمت بسته امهشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی******کعبه ی اهل ولاست صحن و سرای رضا/ شهر خراسان بُوَد کرب و بلای رضادر صف محشر خدا مشتری اشک اوست/ هر که در اینجا کند گریه برای رضااز در باب الجواد می شنوم دم به دم/ یا ابتای پسر وا ولدای رضاالتماس دعا هیئت جوانان محله درویش (دماوند)...
ادامه مطلبما را در سایت هیئت جوانان محله درویش (دماوند) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 12:51